wtorek, 21 sierpnia 2012

Witajcie!

W świecie blogowym jestem od dawna jako czytacz i komentator. Z wieloma z was się zżyłam. Przyszedł czas na własnego bloga. Wiele razy się do tego zabierałam, ale zwykle brakowąło mi odwagi. Wiem, że nie mam złotego pióra, ale spróbuję.

Ten blog to mój własny miszmasz, to co siedzi mi w głowie. na pozór jestem osobą opanowaną i zorganizowaną, lecz tak naprawdę w głowie galopuje mi tysiace myśli, emocje zmieniają się jak w kalejdoskopie. Chaos i zapewne trcohę chaotycznie tu też będzie.

Zacznę jednak od początku.

Mam na imię Ela. Mam 33 lata, meża Maćka i ukochanego syna Piotra lat 2 i 3 miesiące, zwanego Potworem (stąd adres bloga). Męża raczej tu nie zobaczycia, bo z zasady nie publikuje swoich zdjęć w necie.
Uwielbiam koty, Dzwony Rurowe i mleczną czekoladę.

Zapraszam serdecznie :-)

To my - fotka z marca tego roku.


19 komentarzy:

  1. Piotruś to wykapana mama...:)

    Szkoda że blog nie na bloxie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku był cały tatuś, teraz większość osób mówi, że do mnie podobny za wyjątkiem oczu.
      Zastanawiałam się nad bloxem,sądzisz, że jest lepszy?

      Usuń
    2. Właśnie chciałam napisać że oczy ma całkiem Twoje:) ...może kolor inny ale kształt z całą pewnością Twój.

      Według mnie Blox jest wygodniejszy jeśli chodzi o możliwość dodawania czytanych przez siebie blogów i obserwowania dodawanych przez znajomych nowych wpisów/komentarzy na ich blogach.
      Wszystko jest tam bardzo jasno i wygodnie pokazane.
      Od strony tworzenia bloga pewnie wygląda to podobnie. Z resztą, sama spróbuj, jeśli masz już nick to reszta zajmie sekundę.
      A w dodatku chyba większość dziennikowiczek na Bloxie jest.

      Usuń
    3. pożyjemy zobaczymy ;-)
      Kształt oczu faktycznie podobny, tzn tak samo ja ja ma jedną szparę powiekową węższą i oczy wydają się różnej wielkości.

      Usuń
    4. No tego to bym się akurat w życiu nie dopatrzyła (ani u Ciebie ani u Piotrka). Chodziło mi raczej o migdałowy kształt oczu:)

      Usuń
  2. Witaj! Ja "znam" Cię z "widzenia" u Elizy (listopadowej). Witaj w gronie blogowiczek mamusiek ;-) Ja mam synka z 12 czerwca 2010 roku, więc bardzo chętnie będę do Was zaglądać, jeśli pozwolisz. I też dodaję, że szkoda, że nie bloxie :-( Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam blog na bloxie i tam mam nick magbi77. Tam też prowadzę od 2 lat blog, na który wyślę Ci zaproszenie. Jeśli będziesz chciała nas tam odwiedzić, to serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zaproszenie. Będzie mi miło Cię odwiedzać, w końcu nasze chłopaki to rówieśnicy ;-)

      Usuń
  4. dziękuję za zaproszenie do czytania bloga :) chetnie będe tu zaglądać :)

    pozdrawiam,
    ange

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Jeśli mogę, ja również będę zaglądać :) I bardzo fajnie że blogspot ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wyszliście z ukrycia ;) Mój Synko ma identyczną czapeczkę jak Twój :) Na pewno będziemy do Was zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam męża Maćka haha, bo Maćki to fajne chłopaki. Powodzenia życzę i wielu inspiracji;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie przypomniałaś mi, ze czas się rozejrzeć za jakąś czapeczką na jesień ;) Fajie, że dojrzałaś do bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj kochana!!:)
    No i znow goraca 30 mnie otacza!:D
    WItam znajoma nieznajoma!:))
    Dokladnie jak pisza syn caly Twoj!

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu się zdecydowałaś :) Mam nadzieję, że Twój język komentatorski przeniesie się również na pisane posty :)

    Bardzo się cieszę, że odważyłaś się pisać bloga :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co kaman. Kiedy próbuję wejść na Twojego bloga pojawia się czerwone okienko
      Strona zonazadhd.blogspot.com została zgłoszona jako strona stanowiąca zagrożenie i została zablokowana zgodnie z ustawieniami bezpieczeństwa.

      Usuń
  11. dziękuję za zaproszenie :)
    pozdrawiam
    szymanska25

    OdpowiedzUsuń
  12. Nessie, podczytuję Twoje komentarze ale dopiero dziś zobaczyłam, że założyłaś swojego bloga :) Cieszę się ponieważ masz świetne spojrzenie na wiele spraw, takie trzeźwe i normalne :) Zapraszam do mnie :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń