środa, 5 grudnia 2012

Liebster Blog

Po raz drugi zostałam nominowane w zabawie Liebster Blog. Dziękuję mamie Zołzie (www.mamazolza.blox.pl)

* Gotowanie czy zamawianie?
Zdecydowanie zamawianie. Nienawidzę gotować. Rzadko praktykowane jednakowoż ze względów finansowych.

* Lato czy zima?
Ani jedno ani drugie. Nie lubię gorąca ani zimna. Wiosna lub jesień. 

* Autem czy rowerem?
Rower to dla mnie pojazd rekreacyjny. Nie chciałabym dojeżdżac do pracy rowerem (bo cżłowiek spocony, bo jakieś zakupy po drodze)
 
* Czytanie czy pisanie?
Czytanie
 
* Skandynawia czy Afryka?
Skandynawia
 
* Spodnie czy spódnica?
Spodnie
 
* Odkurzanie czy zmywanie?
Zmywać na szczęście już nie muszę, bo mamy zmywarkę. Jakbym miała wybierać wybrałabym prasowanie.

* Weekend z dziećmi czy bez dzieci?
Najlepiej pół na pół.
 
* Książka czy film?
Książka. 

* Statek czy samolot?
Uwielbiam samoloty.
 
* Jabłka czy cytrusy?
Cytrusy

Więcej blogów nie nominuję, bo już raz nominowałam i szczerze mówiąc nie mam weny wymyślać nowych pytań ;-)


2 komentarze:

  1. Też uwielbiam samoloty i nie straszne mi nawet baaardzo długie loty (rym niezamierzony;)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha, to możesz mi poprasować, a ja Ci coś ugotuję ;)

    OdpowiedzUsuń