piątek, 31 maja 2013

chora :-(

Przechorowany długi weekend :-(
W środę w swoje urodziny Piotr dostał kataru. Niewielkiego, ot trochę wody. Za tydzień jedziemy nad morze, więc zapodałam resztkę Neosine z apteczki by zdusić ewentualne choróbsko w zarodku + Rutinaceę + witaminę C i faktycznie - w czwartek wieczorem był już zupełnie zdrowy i rześki. Niestety zaraził mnie. Czuję się fatalnie. Potwornie boli mnie gardło i głowa. Byłam dzisiaj u internisty i stwierdził początek anginy. Muszę, muszę doprowadzić sie do stanu używalności do końca weekendu, bo w przyszłym tygodniu MUSZĘ chodzić do pracy. Od piątku urlop i mam mnóstwo spraw do pozamykania i przygotowania, do tego czasu mało bo de facto jedzień dzien z tych czterech mi wypadnie z powodu badań i lekarza.
Póki co jestem słaba jak kot, staram sie separować od Piotrka ile mogę, zresztą nie mam siły się z nim bawić :-( Szkoda mi. Jutro dzień dziecka, mieliśmy się wybrać w miasto na festyny a tu kicha. W czwartek cały dzien kisiliśmy się w domu, bo pomijajac samopoczucie mimo najszczerszych chęci wyjść sie nie dało - w ciagu dnai nad naszą wsią przeciagnęły chyba ze cztery burze, takie porządne ulewy i praktycznie non stop lalo jak z cebra. Maciek jutro pracuje. Teściowa zgodziłą się pojechać z Młodym na jakis spacer, a potem to nie wiem. Nie mam siły na nic.
Ból gardła w połączeniu z permamentną zgagą to zabójcza sprawa :-/

A z weselszych spraw to ruszyły nareszcie znowu prace domowe. 1/4 podmurówki obłożona już jest kamieniem, a w międzyczasie pan montuje framugi do drzwi w piwnicy. Oby stolarz faktycznie do sierpnia uwinał sie z balustradami. Wtedy będę cała happy mogąc normalnie korzystać z tarasu :-)))))

7 komentarzy:

  1. Zdrowiej i nie myśl teraz o pracy tylko o sobie i maluszku - Wasze zdrowie jest teraz najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałas jakies leki?
    Angina to wredna cholera, jak się nie doleczy to wraca jak bumerang :/
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę w porozumieniu z ginem Duomox, dozwolony w ciązy + oczywiście Prenalen, plukanki gardła etc. Wiem, że dla dziecka lepiej bym szybko zaleczyła to cholerstwo antybiotykeim.

      Usuń
    2. Na anginę najczęsciej antybiotyk jest potrzebny, dobrze że dostałaś ten Duomox :)
      Zdrowiej i nie daj się :))

      Usuń
  3. Słabo wyszło, ale kuruj się - oby do urlopu wszystko yło poleczone... Co do tarasu - Radek uwielbia :) Rozkłada sobie kocyk i wyciąga z domu zabawki, potrafi się bawić naprawdę długo :) Czasem nawet nie chce iść na dwór, tylko mówi, ze będzie się bawił na tarasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, angina??? Zdrowiej jak najprędzej! Ja trzymam kciuki, żebyśmy my się nie pochorowali, bo też jedziemy niedługo nad morze...

    OdpowiedzUsuń