czwartek, 18 lipca 2013

wygrzebane

To moje najwcześniejsze fotki. Niestety nie mam żadnych zdjęć z pierwszego roku życia kiedy mieszkałam z mamą na wsi u dziadków, a mój ojciec nie zdecydował się nas nawet odwiedzić. Dziadkowie nie mieli aparatu.






 To 100 urodziny mojej prababci. Żyła 102 lata, 99 lat była bardzo sprawna fizycznie, do końca nie miała żadnej demencji i i umysłowo w pełni uczestniczyła w życiu rodziny. Ja jestem pierwsza z lewej.
 I w przebraniu chyba śnieżynki czy jagódki, nie wiem.

6 komentarzy:

  1. Sliczna dziewczynka:) Twoj synek tez taki ladny jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow 102 lata, cudny wiek! Moja Babcia ma 90 i jest bardzo sprawna, w dodatku z wielką mądrością życiową

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie w berecie i płaszczyku - cudne!
    Bardzo podobna jesteś do siebie na tych zdjęciach, nie zmieniłaś się wcale:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozczulaja mnie takie zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne fotki, najbardziej podobasz mi się na zdjęciu nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń