niedziela, 18 sierpnia 2013

FUCK!!!!!!!!

Rozwaliłam wczoraj szybkę w moim służbowym samsung galaxy S III. Po prostu wypał mi z kieszeni na chodnik. Szybka cała w rysach, potrzaskana. Muszę na własny koszt ją wymienić, a to podobno jest sklejone z ekranem dotykowym, więc kilka stów ;-//////////  Ekran  dotykowy działa, ale staram się nie używać by tych szkiełek drobnych nie wgnieść w niego. Na dodatek jak wymieniałam kartę sim na micro sim zmieniając telefon zgubiłam te oprawkę plastikową pozwalająca używać micro sim w starszych telefonach jako zwykłą sim. Zgubiłam i tyle. Awaryjny telefon jaki mam to stara nokia i teraz szukam kogoś kto by taką ramkę miał i mi pożyczył na czas naprawy bo zostanę kompletnie bez telefonu i łączności ze światem, a tak jakby w ciąży muszę mieć. Nie ma aktualnie żadnego innego numeru. Fuck!!!!!!!!! Durna baba ze mnie, wkładać telefon do płytkiej kieszeni bez pokrowca. W najbliższym czasie będzie mnie w necie mniej.

5 komentarzy:

  1. oj to współczuje. dobrze że ja mam jakiegos starego grata który przetrwa wszystko mam taka nadzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuuu nie dobrze ....
    może zlitują się w serwisie ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szybki w smartphonach to jakis koszmar. Wystarczy do kieszeni z kluczami wlozyc I mozna wyjac telefon z potrzaskana szybka...

    OdpowiedzUsuń
  4. mozna dokupić adapter karty sim, kosztuje około 10 zł,
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. rozumiem cie dobrze. ja niedawjo mialam htc desire c i potrzaskalam ekranik. koszt 300 zl bo na szczescie ekren dotykowy nie zostal uszkodzony. ale stwierdzilam ze nie oplaca sie wymieniac na razie i dostalam z playa za podpisanie umowy samsunga galaxy s II i juz kilka razy spadl i nic :)

    OdpowiedzUsuń