poniedziałek, 11 listopada 2013

Spadek nastroju i klody pod nogami :-/

Przepraszam za brak polskuch czcionek. Ostatni tydzien byl trudny dla mnie. Najpierw sie rozchorowalam, wiec chodzilam po domu w maseczce i psikalam rece Octeniseptem bojac sie zarazic Tomka i Piotrka. Chyba sie udalo ich uchronic. We wtorek, akurat w moje imieniny dotarlo do mnie pewne pismo z pewnej instytucji. Niestety kolejny raz wraca przeszlosc. Czeka mnie sporo chodzenia po instytucjach, konsultacji z prawnikami, prawdopodobnie bede musiala wystapic na droge sadowa. W srode musialam w zwiazku z tym zostawic Tomka z moja mama i zalatwiac kupe spraw a i tak najwazniejszej jeszcze nie zalatwilam, czeka mnie nieprzyjemna rozmowa pod koniec tego tygodnia lub na poczatku kolejnego. Kiedy ujrzalam to pismo podlamalam sie. Ulotnily sie endorfiny i wyszlo ze mnie cale zmeczenie i napiecie, co w polaczeniu z choroba, szaruga za oknem, spadkiem cisnienia wywolalo lzy zalu ze 3 tygodnie po porodzie zamiast odpoczywac, karmic i napawac sie macierzynstwem ja musze zostawiac noworodka z babcia i chora w ulewie jezdzic, zakatwiac i kombinowac jak zadzialac by nie wykonac jakiegos falszywego kroku, bo konsekwencje moga byc powazne i dotknac cala moja rodzine. W piatek otrzasnelam sie jakos, pogoda znow zrobila sie piekna a wtedy wieczorem zaczal pobolewac mnie zab. Zeby to moj wielki pech, bardzo slabe mam. W nocy bolal tak ze musialam zazyc ketonal bo inaczej wylabym z bolu. Odciagniety pokarm wylalam.....Rano moj zaufany dentysta. Mam rope pod korzeniem dwojki, oraz czworki i piatki, zgorzel i zapalenie okostnej. Trzeci dzien jade na ketonalu bo nic innego nie pomaga a Tomek je wylacznie mm. Taka do d.... matka ze mnie. Albo nie mam pokarmu a jak troche jest to taka historia. Jestem bardzo nieodporna na bol. Probowalam bezpiecznych srodkow przeciwbolowych ale nie daje rady. Poki co boli tak ze bez ketonalu nie daje rady nawet zamknac ust bo najlejszy nacisk jest nie do wytrzymania, nie wspominajac o jedzeniu:-( Czeka mnie kilkuetapowe leczenie kanalowe trzech zebow, najgorsze ze w dwojce byla juz duza plomba wiec ten zab moze nie wytrzymac a wtedy dodatkowo trzeba bedzie zrobic sztyft i korone. Za 900 pln. Na nfz nie pojde. Chodzilam i to sa efekty. Te zeby leczyl wczesniej dentysta na fundusz. Nawet calkiem niedawno.... tak sie cieszylam ze ostatnia prowizja za polowe pazdziernika przed glodowym macierzynskim byla dobra, planowalam przeznaczyc ja na "fundusz pieluchowy" i troche optymistyczniej widzialam finansowo najblizsze miesiace. Niestety, pojdzie na leczenie zebow. Co uda nam sie cos wiecej zarobic to nam to los zabiera. Juz ktorys raz. 2 tyg temu tysiak poszedl na wymiane chlodnicy....

6 komentarzy:

  1. Oj :( Zeby to straszny bubel jest. W dodatku kosztowny... Nawet 1000mg paracetamolu nie pomaga?

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze... Tulę Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrazy współczucia :(
    Niech przechodzi jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  4. O przerąbane :(
    Współczuję, nie dziwię się, że złapałaś doła :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten bol, zeby to moja naslabsza sprawa zdrowotna tez...a ja nie wiem jak to z ketonalem, bo po cc dostawalam i karmilam normalnie przeciez...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się, tak mi kazała polozna srodowiskowa.

      Usuń