wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku :-) i jego symboliczne zakończenie przeprowadzką Tomka

Życzę Wam by rok 2014 był dobry dla Was. Po prostu :-)
A sobie życzę by był spokojny. 2013 to był rok zmian i rewolucji - głównie tych dobrych. Zaszłam w ciążę i urodziłam Tomusia. Piotruś wkroczył w nowy etap życia - został przedszkolakiem.  Symbolicznie kończymy go przeprowadzką Tomka do jego własnego pokoju. Symbolicznie, bo kiedy wspólnie ze szwagrem pracowaliśmy nad projektem domu zaplanowaliśmy na poddaszu trzy duże pokoje - sypialnię oraz dwa pokoje dziecięce. To było marzenie do spełnienia, bo nie byłam wtedy jeszcze nawet w pierwszej ciąży i w głębi serca bałam się, że nie dane mi będzie zostać matką. Kiedy dom był budowany Piotruś już był z nami. trzeci pokój czekał na lokatora pełniąc tymczasowo funkcję pokoju do pracy męża i graciarni. Wczoraj przenieśliśmy jego komputer i biurko do pokoju gościnnego, a mój do naszej sypialni, posegregowaliśmy zabawki i urządziliśmy Tomkowi jego kąt. Na razie dość prowizorycznie bo oprócz łóżeczka są tam dwa meble i kzresło, z czego tylko jeden docelowy, a drugi załadowany na razie papierami męża, ale ma swoje cztery ściany. Dla mnie to bardzo ważne.
W tym momencie Tomek drzemie w swoim łóżeczku w swoim pokoju, a ja mam poczucie spełnienia. Marzenia się spełniły. Nasze dzieci są już z nami :-) Jesteśmy w komplecie :-)

6 komentarzy:

  1. Cudnie:) ja sobie życzę zeby przyszły rok był spokojniejszy. Z przerażeniem obserwuje ze dnie sie coraz bardIej podobna do mojej mamy która całe życie miała motor w tyłku:( ja ja nie lubię osób które nie potrafią usiedzieć 5 min na tyłku... A sama sie taka robię:( musze wyluzować.
    U nas tez była symboliczna przeprowadzka w wigilie:) rok wcześniej w wigilie dostał pierwsza łyżeczkę marchewki a w tym roku samodzielnie spał w swoim pokoju:)))
    Tez mieliśmy graciarnie... Nawet ci nie będę mówiła ile zbędnych rzeczy wywalilam....
    Niech bedzie ten 2014 dla nas wszystkich spokojny, zdrowy i szczęśliwy:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam 3 razy!

    Pięknie :) oby dalej marzenia się spełniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to napisałaś :) "Jesteśmy w komplecie" :)
    Szczęśliwego nowego roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowia i szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech ten rok bedziedobry dla Was. Cudowny z Was komplet :)

    OdpowiedzUsuń