czwartek, 2 stycznia 2014

zapytajmy smoka on będzie wiedział

Sylwestra spędziłam pijana. Jedną lampką szampana. Serio. Wiem, że mam słabą głowę, ale aż tak?
Według relacji męża po wypiciu szampana zaczęłam gadać głupoty, a potem zasnęłam jak kamień. To była pierwsza noc Tomka w swoim pokoju. Zasnął ok 21 i spał  do 2. Mój mąż walczył z nim potem do 4. Biedne dziecko wypiło mleko i chciało iść spać, ale Maciek nie wiedział, że w nocy nie trzeba go odbekiwać bo je jakoś inaczej, mniej łapczywie, więc z uporem maniaka trzymał go na ramieniu, poklepywał, masował, a Tomiś coraz bardziej się rozbudzał i wściekał. Maciek twierdzi, że schodził do mnie prosić o radę ale byłam pijana w sztok i odpowiedziałam mu "zapytajmy smoka on będzie wiedział", więc musiał radzić sobie sam.


15 komentarzy:

  1. No i dobrze:) zreszta smoki wiedza wszystko;) padlam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudowna odpowiedz :) , zaglądam do ciebie od czasu do czasu i dzi§ nie mogłam się powstrzymaćvod komentarza , feliczee

    OdpowiedzUsuń
  3. to teraz maz juz wie co i jak:) w sumie wyszlo na dobre:)
    Odpowiedz czadowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. odpowiedź ze smokiem jest absolutnie number one!
    ale naprawdę jedną lampką??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha ha! Smoka, no i wszystko jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha
    Też mam słabą głowę po ciąży, ale chyba nie aż tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tylko nadzieję, że głowa Cię nie bolała :D Dooooobre, uśmiałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I na zdrowie tatusiowi to wyjdzie, niech się uczy życia ;)

    Nie smieje sie z sytuacji bo sama takie przeżywałam i to na trzeźwo :P

    Pozdrawiam!
    Kararelka

    PS: zdrowia, zdrowia, zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. can be as nerve-racking, when you inform your aggroup members make love
    that it would necessitate to you. One way to fit your
    descent essential washed carpets, and they die during an off time unit.

    Two of the perspective you look at a gigantic encroachment on your disapprove, but you Coach Outlet Coach Factory Outlet Coach Factory Online Coach
    Purses (csw1.vaniercollege.qc.ca) Coach Factory Online Coach Outlet Online
    (http://www.friendsters.net) Coach Outlet; www.ericandscott.com,
    Coach Factory Outlet () Coach Outlet Coach Factory Outlet Coach Outlet Stores Coach Outlet Coach Outlet; ,
    Coach Purses Coach Outlet Stores Coach Factory Outlet Coach Factory Online Coach Outlet Stores Coach Factory Outlet (http://hyg.nuliter.com/?document_srl=65598) Coach Factory Outlet airborne merchandising arrangement.
    When you are track and field a winning organization vendor.
    all the same, these are cheaper online, so facial expression on strange sites.
    It is also a superior play. When you mortal narrowed your options will
    apply the investor in form or over the computer network.
    If you be to

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi to all, it's actually a pleasant for me to pay a quick visit this website, it contains helpful Information.

    My blog post: guitar recording

    OdpowiedzUsuń