środa, 28 maja 2014

4 urodziny


29 maja 2010 o 18.45 moje życie podzieliło się na dwie części. Nie potrafię już wyobrazić sobie, że mogłoby Cię nie być. Mam wrażenie, że wtedy na sali operacyjnej czekając aż wyjmą Cię z mojego brzucha świat się zatrzymał, a potem ruszył na nowo - kompletnie inny i z całkiem nową mną.
Rok temu pisałam, że czekają na nas nowe wyzwania. Czwarty rok Twojego życia to rok przełomowy, bardzo ważny i na pewno trudny dla Ciebie. Zostałeś starszym bratem i wyfrunąłeś w świat jako przedszkolak. Pamiętam jak obawiałam się tych zmian. Zupełnie niepotrzebnie, bo spisałeś się synku na medal. Przepraszam, że ja nie zawsze.
Jesteś mądry, wrażliwy i masz wielkie serce. Nieokiełznany temperament i bujną wyobraźnię. Nie wystarczamy Ci już do szczęścia my rodzice. Wchodzisz w świat rówieśniczy i uczysz się w nim funkcjonować. Chciałbyś rządzić, choć czasem zaszywasz się w kącie i obserwujesz, często się też wstydzisz. Jestem wzruszona gdy widzę jak troszczysz się o swojego braciszka, choć bywasz też o niego zazdrosny. Coraz mocniej zaznaczasz swoją niezależność.
Życzę Ci szczęścia, zdrowia i siły Synku i żebyś zawsze z nadzieją i optymizmem patrzył na życie swoimi pięknymi brązowymi oczyskami. Kiedy Ty mi tak wyrosłeś przystojniaku?








10 komentarzy:

  1. Ale ladnie napisane :) Sto lat Piotrusiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wszystko napisałaś. Za moją Elizą też trudny rok...
    Najlepsze życzenia dla Piotrusia! Trzecie zdjęcie jest niesamowite, podobnie Wasze razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny chłopczyk:) Wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny jest:))) pieknie to napisalas:)) wszystkiego najlepszego Piotrusiu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia dla Piotrka! Jaki fajny facecik z niego rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat Piotrusiu :* Zdrowka i masy prezentow :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejnych pięknych mądrych i wesołych twórczych lat!

    Ma_niusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia dla Piotrusia!:* Słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Piotrusiu, samych cudownych chwil Ci życzymy :))

    OdpowiedzUsuń