poniedziałek, 4 maja 2015

wspaniała majówka

Nasza majówka była wspaniała :-) Fajnie rodzinnie spędzony czas, aktywnie, na powietrzu. Ponad wszystko nie znoszę siedzenia w czterech ścianach
Czasem tak jest , że gdy nie planujemy wychodzi fajnie. My nie mieliśmy za bardzo wizji spędzenia tego weekendu. Prognozy pogody były dołujące (zimno, deszcz). Zamierzaliśmy w sobotę ewentualnie jechać na jeden dzień do rodziny na wieś jeśli nie będzie tragicznie.
W piątek było chłodno i pochmurno, ale zdecydowaliśmy się wybrać do Ogrodzieńca. O tym więcej w kolejnym wpisie. Udało nam się wstrzelić w dziurę we froncie i owszem padało, ale nie non stop, więc znośnie. Choć przyznam się, że byłam momentami poirytowana kolejnym deszczowym długim weekendem/urlopem. W sobotę rano po całonocnym deszczu zrezygnowaliśmy z wyjazdu na wieś, bo cały czas padało i prognozy docelowo też nie zachęcały. Stwierdziliśmy, że nie ma sensu jechać gdy Tomek nie będzie mógł posiedzieć w piaskownicy, a Piotrek wyszaleć się na polu, a siedzieć w małym domu nie uśmiechało się nam. Zamiast tego ja pojechałam z Piotrkiem do naszego ulubionego Muzeum Inżynierii Miejskiej, a na popołudnie zapowiedziały się moja przyjaciółka oraz kuzynka. Nieoczekiwanie przejaśniło się, przestało padać i spontanicznie zarządziliśmy grilla. Z braku mięsiwa odpowiedniego (upichciłyśmy spaghetti wcześniej i zakupiłyśmy tylko mielone – no bo lało) grillowaliśmy głownie pieczarki, a dzieciaki bawiły się przed domem. Niedziela zaś - niedziela to była bajka. Piękna pogoda (w sensie, że nie upał, ale słonecznie i bez deszczu) wybraliśmy się ze znajomymi na krótką wycieczkę w Beskid Sądecki (przełęcz Glisne). Było świetnie i o tym też będzie wkrótce osobny wpis.
Po takim weekendzie czuję się naładowana energią jak bateryjka Duracell.