środa, 24 lutego 2016

POMÓŻMY

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc Emilkowi, chłopczykowi z poważną wadą serca, którego jedyną szansą na życie jest operacja w USA i na która rodzice muszą do końca lutego wpłacić ogromną zaliczkę. W przeciwnym razie nie uda się jej przeprowadzić w takim terminie by chłopiec przeżył. Bez operacji ma nikłe szanse dożyć września. Moja koleżanka z pracy zna tę rodzinę osobiście. Sprawa jest bardzo pilna, dlatego jeśli możecie proszę udostępniajcie info - tylko od razu w nagłówku wpiszcie, że nie chodzi o 1% podatku, tylko o pomoc teraz zaraz natychmiast, nie ma czasu na zbieranie 1% podatku

https://www.siepomaga.pl/emil

1 komentarz:

  1. Nessie, mam pytanie- czy można się jakoś z Tobą skontaktować poza pozostawieniem wiadomości tutaj? Chciałam spytać o wyjazd w góry, coś mi się kojarzy, że pisałaś kiedyś o Pieninach? Byłabym Ci bardzo wdzięczna za maila, bo mam kilka pytań.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń